مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-24حوادث

تیم های سلامت محور گیلان در ورودی شهرها مستقر می شوند


مدیرعامل هلال احمر گیلان، با تاکید بر اینکه 16 شعبه و 28 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات گیلان در طرح نوروزی مشارکت می کنند گفت: تیم های سلامت محور جمعیت هلال احمر گیلان در طرح نوروزی در ورودی تمام شهرهای استان مستقر می شوند.

- سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تیم های سلامت محور جمعیت هلال احمر استان گیلان در طرح نوروزی در ورودی تمام شهرهای استان مستقر می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه طرح ایمنی و سلامت این نهاد شامل واکسیناسیون و استفاده از ماسک در چهار محور اجرایی می شود عنوان کرد: 16 شعبه و 28 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات گیلان در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر مشارکت می کنند.

وی مشارکت 220 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر در خلال اجرای طرح نوروزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان از ظرفیت 56 خودروی عملیات، آمبولانس، ست نجات و موتورسیکلت استفاده می کنیم.

غلامی به بهره مندی از ظرفیت خانه های هلال در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان را هم اشاره کرد و گفت: بازآموزی امدادگران، برنامه های توان افزایی و تجهیز پایگاه ها به اقلام بهداشتی از دیگر تمهیدات جمعیت هلال احمر گیلان برای آمادگی در ایام نوروز به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های سلامت محور گیلان در ورودی شهرها مستقر می شوند

تیم های سلامت محور گیلان در ورودی شهرها مستقر می شوند